världsbäst

fyfan vilken jävla underbar helg! finns inte ord som kan beskriva den. Sammanfattning, jajamen ! :
fredag : Jag stack till bromölla och chillade med kompisar på tunnan (fritisgård för ungdomar typ, fett dött) Men det va fett kul ändå. Lördag : Jag och daniel drog hem till mig så jag kunde byta kläder och sånt, sen till bromölla igen och umgås med massa kompisar till typ 3 på nightis. Söndag : Vaknade vid 3 ungefär, låg och myste med älsklingen hela dagen och sen tog jag 8 tåget mot kristiandstad och sov där Lina hos hennes mammas kille. Vi va med 2 knäppisar och hade allmänt kul. (lina är kär) Sen tog jag halv 6 tåget från kristiandstad idag och va med Daniel.

Alltså, jag har varit hemma sammanlagt 2 timmar denna helgen. ILLA! fast nej.
Nu blir det dusch och telefon samtal, tjingeling.
bästisen här ja, det är mysigt att sova brevid dig (peeedoooo) , och vakna när du berättar dina drömmar. Love you most.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0